CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 22, 2009

Letih....

Kenapa ye sejak2 ni aku xberselera mkn ? Tekak aku xdpt nak terima sebarang makanan.. Hanya roti dan air kosong sahaja yang menjadi alas perutku.. mybe aku terlalu penat agaknya.. penat dengan segala kerja.. ngn class, assggment yang berlambak – lambak.. ngn orng disekeliling aku lagi… penat yang teramat sgt..

Semalam tekak aku ni tetibe pulak teringin nak mkn kuih cekeria. Punye bersemangat aku buat.. alih2 aku dapt telan hanya sebiji je.. lepastu terus rase kenyang.. Mybe sebab tu jugak aku rase letih.. Kalau paksa diri untuk mkn jwpnye muntah2 la.. huhuhuhuhu…

Mlam2 mcm ni tetibe pulak aku rase rindu.. ku belek album gmbar, mencengkam hati.., serasa sebak.. Aku sendiri tertanya2 kenape aku jdi begini… di mana kekuatan aku… sekarang aku perlu hidup sendiri tanpa meminta bantuan sesiapa pun.. Susah senang,, gembira duka biarla ku tanggung..

Tengah aku duk meluahkan rasa aku kat blog ni tertibe mata aku tertancap keratan yang kulakarkan di meja study.. jelas tertulis perkataan “ FOR ME LOVE IS RUBBISH!!!!!” Sebaris ayat tu pernah bgi aku peringatan pada setiap tindak tanduk ku satu ketika dahulu.. Em.. seingt aku time tu lepas STPM.. xsangka pulak aku boleh keluarkn ayat mcm tu.. tp alhamduiliah kenangan2 tu aku dapt lupakan.. tp memandgkan keadaan aku sekarang ni agak2 boleh pakai x ayat tu? And boleh x dijadikan sebagai peringatan tuk aku?... em…

4 comments:

  1. kuih cekeria mcm mane?.. letak la pic...
    kuih keria tau la... hehe ;)

    ReplyDelete
  2. hurmM.. kadang-kadang kita
    akan terasa sedey tiba2...
    qyn pun pernah rasa macam ney..
    tiba2 tekak rasa tknak telan apa2..
    it's normal. mengikut fakta.
    setiap wanita akan mengalami benda seperti
    ini sekali dalam sebulan akibat ketidak seimbang hormon.. hehe.. just sharing.. anyway, jan sedey2 k! qyn still support intan!~ :) chaiyok!~

    ReplyDelete
  3. Aeddy kuih cekeria tu sama la ngn kuih keria.. huhuhuhu... kdg2 orng panggil keria kdg2 orng panggil cekeria... hehehehe..:-)

    ReplyDelete
  4. ketidakseimbangan hormaon? hahahahaha... mybe la kot..thanks qyn.. wah ni dh bersemngt ek sejak balik dari Sabah ke Sarawak ek? hehehehe...

    ReplyDelete