CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 26, 2009

Salam aidil adha..

Selamat menyambut hari raya aidil adha... em.. ckp pasal qurban ni kn.. tahun lepas la paling banyak bende yang aku kene qurbankn... tahun ni pulak paling dasyat yg aku kene qurbankn jugak.. hehehehe.... em.. tau kenape tahun ni aku kata paling dasyat? em... bak lagu siti biarla rasia... hehehehe... ala xpayh cite la benda2 tu semu dh lama... dh terhapus dek angin lalu...

ape ni nk sedih2 lak kn... kene happy.. walaupun sedih tp buat la happy... hati kita xsiapa yg tahu... melainkn DIA.. ceh nk berceramah lak... bukn ape tu semua sebagai peringatan..

mlm2 raya ni orng duk sibuk masak kat dapur aku kat bilik mengadap lap top... ala petang td aku dh penat tau tolong mak.. tumbuk kacang... parut kelapa.. potong ayam... buat ketupat... kemas umah... peh penat giler... so mlm tibe la masa aku berehat hehehehe... mak biasala tau aku dh buat keje siang td... tp akak2 aku yg baru sampai duk jeling2... tgk aku kat bilik ni... hahahah... xpuas hati la tu tgk aku duk relax jer.. mak lak xbising2.. hehehehe... ok la nk pi jenguk jap kat dapur tu..

No comments:

Post a Comment