CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 30, 2010

assignment o... assignment...

Adoi... weekend ni dh nk kene anta assgment.. namun satu hape pun xbuat lagi ni... ni masalah xpham soalan ke masalah mls ni... hehehe.... ala bile dh xpaham... si malas pun mula la meyelit2... pastu mghasut lak aku xpayh buat... nanti2... alih2 aku tgk lagi4 or 5 ari je lagi... huhuhu... nasib baik la aku dh buat draf... senang ar sikit...

nak buat siang2 ari keje... nak buat mkm2 ari xde idea lak... idea ni selalu dtg area2 tgh mlm... peh bile idea dh ade... berjaga mlm pun xpe.. bukn pe kalau di tanguh2.. lame2 lupe... aku ni dh la pelupe... lum tu lagi tu,.. huhuhu...

walau ape pun aku kene siapkn jugak... xkire la badai melande ker... taufan ribut ker... janji siap n anta... yeah..... caiyok!!! caiyok!!!...

No comments:

Post a Comment