CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 13, 2011

cinta???

Teringat aku dengan kata – kata abah Melur dalam drama tv3 Tiramitsu mengenai definisi cinta..em…

betul la… cinta tu ibarat hantu… ramai orang bercerita tentangnya, tapi tak ramai yang dapat jumpa dengannya..

Mcam tu la jugak cinta… kita sering dgr orang di keliling kita bercerita pasal cinta… pasal kebahgian dengan orng tersayang.. tp xramai yg betul2 bertemu dengan cintanya.

kdg2 kita tipu diri kita sendiri.. kita syg kn dia… tp hakikatnya??? …

kalau betul dia jodoh kita… ke mana arah kite melangkah dia tetap akan dtg pada kita.. Tp kalau dia bukan jodoh kita.. sejauh mana dia pergi dia tetap xkan kembali…

em.. rumitnya cinta… rumit ker? Ke manusia tu sendiri yng merumitkan cinta tu

Lebih sayang kalau cinta yng dh dapt disia – siakan…

betul la kata pujangga.. bila seseorang tu ada kita xpernah hargainya.. tp bila dah xde terasa sgt kehilangannya..

biasa la manusia… depan mata xnampak.. bila dh xde sibuk nak cari…

ade jugak yang ckp.. terima orang yang sygkan kita lagi baik dri terima orng yang kita sayang.. mcm ne tu?

Em… tp kalau kite terima orng yg syg kn kita then kita sendiri xde perasaan sayng tu mcm ner?

Nak main terima jugak ker? Kire ko syng aku.. aku terima kau, tp aku x boleh nak sayg ko.. boleh ker??

syg tu boleh dipupuk… tp kalau dh cube then still lagi xde perasaan tu mcm ner?

Xkan nak teruskan jugak..

oh tidak…!!!!

Kalau aku xsanggup..

aku lebih rela duk diam2 …

pendam rase ok x?

hahahaha…

No comments:

Post a Comment