CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 26, 2011

Persiapan Menjelang Raya...

Alhamdulillah dah 26 hari seluruh umat Islam di dunia ni berpuasa.

Tinggal beberapa hari sahaja nak menyambut

hari kemenangan iaitu Aidilfitri.

So macam mana persiapan korang tahun ni?

ok tak?

ke raya sakan?

hehehehe....

Bagi aku pulak tahun ni rezeki aku lebih..

Alhamdulillah..

Mana taknya big boss aku kasi bonus dan duit raya...

hehehe...

So apa lagi shopping la....

Tapi aku tak rasa nak shopping..

tak macam tahun lepas aku memang raya sakan...

pantang nampak baju, beg and kasut mesti aku sambar.
.
hehehe...

untuk tahun ni baju raya aku just 2 pasang jer...

huhuhuhu....

ada 2 pasang lagi yang aku belum jahit..

tak sempat la..

dan tambah rasa malas lagi...

Abah aku siap cakap lagi 'aik takkan la raya 2 pasang je baju

tak nak tambah lagi ker'.

Bukan tak nak tp xde feel...

kepala otak aku ni sibuk memikirkan

baju apa aku nak pakai time konvo aku nanti.

hehehe tu yang aku rasa lebih penting.

Sampai sape- sape yang tanye bile aku nak kawin..

siap aku ckap lagi bulan 9 ni..

hahaha... terkejut beruk diorang..

Yela tetiba je nak kawin..

padahal bulan 9 tu time aku konvo...

maaf la ye sape - sape yang telah tertipu secara sengaja hahaha...

Tahun ni juga

aku tak bersemangat nak buat kuih raya

mahupun nak membeli..

takpe la untuk tahun ni sambut raya ala kadar je...

tu yang dituntut kan??

Untuk masa sekarang ni boleh dikatakan persiapan raya sekitar 30% je...

ok la apa pun janji aku happy ye tak? hehehe....

No comments:

Post a Comment