CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 16, 2011

Bahang kesibukan mula terasa....


alhamdulillah aku masih lagi di beri kesempatan untuk mengupdate blog..

Sejak akhir - akhir ini aku sibuk sikit..

yela lepas je graduate aku sibuk mencari kerja yang sesuai dengan kelulusan aku ni..

Opss tp aku tak memilih kerja ok..

Sekadar mencuba jer mana - mana yang sesuai,..

banyak juga la yang aku apply..

kalau ada rezeki aku adalah tu kan..

Tapi aku still lagi keje kat tempat lama..

tak kisah la..

orang cakap keje aku sekarang ni tak sesuai dengan kelulusan aku..

lantak la, apa yang penting aku tak menganggur

dan tiap- tiap bulan aku dapat gaji..

peh siapa yang nak bagi aku gaji kan kalau tak keje..

nak - nak aku ni kaki shopping... hehehehe....

Ok la bukan tu je yang aku sibukkan..

Memandangkan pilihan raya semakin hampir..

aku yang dah memang dipaksa untuk terjebak dalam politik ni

sibuk meeting sana meeting sini..

ceh macam orang penting je kan.. hahaha..

tambahan pula aku dipertanggungjawabkan sebagai ketua IT kat kawasan polling aku tu..

tu bermakna seminggu sebelum pilihan raya aku kene dok kat bilik gerakan huhuhu...

peh lepas ni tiap - tiap malam la aku balik lambat...

tp tak pe la sekurang- kurangnya aku sebagai generasi muda yang prihatin.. hehehe...

adala jugak keje yang aku boleh buat kan .... betul tak?

No comments:

Post a Comment