CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 1, 2011

Universal Studios Singapore

Minggu lepas aku ke Universal Studio Singapore.

Ticket untuk masuk 72 dollar singapore..

Tapi anak sedara aku norin ade card plus

yang mana boleh dapat diskaun sebanyak 15%.

So harga ticket jadila 61 dollar singapore..

Untungkan?

Dari pagi aku di sana sampai ke malam..

tu pun tak puas...

insyaALLAH kalau ada kesempatan lagi...

aku nak pegi lagi... hehehe...

ok la...

ape pun biarla gambar yang berbicara ok...


Roller coster kat revenge of the mummy.. best...

tak berani nak buka mata hehehee..



With gloria... Madagascar

Hah ni la roller coster yang buat aku gerun..

aku berani naik yang line red jer..

yg line blue tu xberani nak naik.. hehehe...

tp best aku menjerit sekuat- kuat hati..

peh lega.. rasanyer.. hehehe..





Far Far Away... kat dalam ni yg paling best 4D shrek..



Em...ini je la pic yg boleh aku paparkan...

kang banyak2 ade lak yag muntah2 hehehe...

No comments:

Post a Comment