CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 11, 2011

Ada apa dengan 11.11.11?

Askum...

cantik tarikh ni kan?

11. 11. 11 hehehe...

cantik jatuh pulak pada hari jumaat..

ramai la orang dok nak nikah pillih tarikh ni...

tuk aku je dah dapat jemputan kahwin 5 orang..

tu belum termasuk kawan- kawan famly aku..

Ramai kan? tuk kawan sekolah je ada 3 orang..

Nasib baik area - area johor jer.. boleh la pegi...

kawan keje aku je dah 2 orang...

Jadi sok ari cuti aku dipenuhi berkunjungan dari rumah ke rumah la jawabnya..

hehehe...

majlis masing2 start pukul 11 pagi,...

dalam tengah hari aku start la berkunjungan..

bermula dari yang dekat2 kawasan tempat tinggal aku je ni...

then baru la bertolak ke tampoi, larkin perdana dan destinasi terakhir sekali adalah pasir gudang...

Untuk kunjungan ni aku sorang jer...

tak de teman pun...

mak ngan abah aku pi jemputan lain pulak..

nak buat macam mana la kan...

Ok la..

aku nak memikirkan hadiah - hadiah yang aku nak bagi kat diorang ni...

No comments:

Post a Comment