CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 12, 2011

Perasaan....

Em.. dalam hidup ni kalau tak ade rase resah, kecewa, sedih, suka, duka bukan kehidupan namanya..

Setiap orang akan merasai semua itu.

Entah la tiba - tiba sayu hati aku bila terfikirkan benda yang sememangnya aku tak nak fikir..

makin aku kata tak nak fikir... eh.. makin nak fikir.. so ape nak buat?

Dah tiba masanya ..

aku melepaskan sesuatu yang sepatutnya aku lepaskan dari dulu lagi...

Tu la degil sangat still nak genggam lagi...

Yela aku mencari kekuatan untuk melepaskan segalanya...

bukan mudah tau nak melepaskan sesuatu tanpa rela..

Walau macam mana sekalipun aku harus melepaskannya demi kebaikan semua..

Apa yang penting ...

aku nak berjalan dan terus berjalan tanpa menoleh kebelakang...

cukup la..

hanya setakat ini sahaja kekuatan yang aku ada...

Tuhan aku masih memerlukan kekuatan untuk mengharungi cabaran dan liku - liku kehidupan ini..

wahai hati... pergila kau.. jauh... jauh.... jauh...

dan jauh...

jgn kau kembali sebelum waktunya,,,,

No comments:

Post a Comment