CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 2, 2011

Persidangan Puteri UMNO 2011 dan Sambutan Hari Ibu

Semalam 1 mei 2011 merupakan hari pekerja...

selamat hari pekerja bagi yang berkerja...

semalam jugak aku menghadiri persidangan Puteri UMNO bahagian Simpang Renggam

bertempat di Kompleks Simpang Renggam.

Sehari sebelum majlis aku sibuk la jugak buat persiapan..

penat jugak la...

tp ok happy je...

hehehhe...

Malam pulak majlis sambutan hari ibu...

meriah sangat2..

semua

ibu para perwakilan Puteri UMNO.. di raikan..

em... mkanan macam2 ada...

sampai xtermakan2.. hahahaha...

Akibatnya...

aku demam... huhuhu

ok la aku pun xtau nak taip ape lagi...

so.. biarla.. gamba berbicara... hehehe.

Ni la dia antara perwakilan yng terawal datang.. pink tu... hehehe..


Ni pulak majlis potong kek..

para ibu perwakilan bersama - sama

YB Datuk Rosnah Abd Rashid Shirlin

Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia

memerangkap Timbalan Menteri Kesihatan


alamak aku semakin tembam..

huhuhuhu...

tu jela gmbar yang ada...

sikit je kn..

mana taknye..

xsempat nak bergmbo2..

em... rugi - rugi.. hehehehe...

No comments:

Post a Comment