CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru..

16 Mei merupakan hari guru...

so aku nak ucapkan la selamat hari guru kepada semua guru - guru di Malaysia...

Guru...

pekerjaan mulia tu...

em...

aku lak tak minat nak jadi guru...

tp mak aku dok sibuk suruh aku jadi guru... adoi takde yang lagi best ker?...

Tapi minat aku pada bahasa Melayu..

sampai aku sambung stdy pun aku amik kos pengajian bahasa Melayu kat UKM..

so kalau dh amik bidang tu kemana lagi arah aku...???

selain pendidikan...

tak kira la guru ker... lecturer ker... huhuhu...

tu kata mak aku la...

tp sebenarnye bidang aku ni luas...

kalau tak dalam pendidikan,..

aku leh jadi pegawai diplomat, tak pun penterjemahan...

kalau dulu time kecik - kecik ade la jugak simpan impian jadi guru...

tp la ni..

rase mcm nak ke arah lain jer...

hahahaha...

tak kisah la ape...

guru or tak..

janji ape yang aku impikan tercapai...

So dengan rase keikhlasan di hati aku ni...

aku nak ucapkan selamat Hari Guru untuk guru- guru yang pernah mengajar aku...

Jasamu guru akan kuingat sampai bila -bila...

ok aku bg tgk pic ni yer...

pic ni ehsan dari blog http://amirmukhtar.blogspot.com/ sajer.. buat hiburkan hati... hehehe...



No comments:

Post a Comment