CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 15, 2009

Geram Sangat dengan MANUSIA ITU!!!

Askum...

Hai tak tahu la kenape la ader manusia2 yang sering menyakitkan ati ni begitu dekat dengan aku? Mula2 ok pastu cari pasal lak.. tp aku ni jenis yang tak kisah and mengalah.. Bila aku mengalah eh.. lagi pulak manusia tu ego.. Tak pe la aku still boleh sabar lagi.. Tapi kes yang berlaku tadi buat aku rase marah, sakit ati, menyampah, rase nk cekik2 jer manusia tu. Hah kalau dh keluar perkataan mcm tu maknanya tahap kesabaran aku di tahap kritikal..

Apa korng rase kalau korang cube nak berbaik2 and tak nak bermusuh-musahan tapi di pihak yang satu lagi tu cube mencabar kesabaran korang? Mesti ar rase tak puas hati kan? mcm tu la jugak aku. Nasib baik la aku ni tak melancarkan serangan bom nuklear.. Just lancarkan serangan psaiko jer.. hehehehehehe... Entah la nk buat baik susah.. buat jahat pun susah.. Lama2 aku ni jd orng yang takde perasaan lak..

Takpe la.. hari ni mybe hari dia buat mcm tu kat aku kn? Aku tak mengharapkan ape- ape balasan yang manusia tu terima.. Tp aku percaya yang Tuhan tu Maha Adil. Mcm mana hati aku terluka, terhiris, tergores dan mcm2 ter- lagi.. mcm tu la yang manusia tu akan rase.. Cuma masanya belum tiba. Aku bukan dambakan kata- kata maaf dari manusia tu.. tp cukuplah sekadar faham ape yang aku rasekan bile dia buat mcm tu kat aku.

Aik emo lak aku ni.. ala tak per la bukan senang aku nk luahkn ape2 yang duk terpendam kat ati aku ni.. Yela.. yang kenal aku pun tak tau siapa aku.. huhuhuhu.. Oklah setakat ni jer la yang termampu aku
luahkan.. wsalam..

No comments:

Post a Comment