CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 4, 2009

Danga Bay ( Johor )



Hai.. macam biasala aku nak story mory ngn korang.. sebagai permulaan cerite aku sajikn dulu ngn pic aku ... ( jangan mara ). Danga Bay ( teluk danga ) menerima kunjungan dari aku dgn famly.. hehehehehe… tempat ni la salah satunye destinasi yg sering aku pg bersma ngn famly la.. yela nk pg ngn sape lg kan kalau bukn ngn famly.. Time kitorng pg tu ptg.. Aku memang suke suasana mcm ni… angin bertiup.. dengar deruan ombak.. ( ader ker ombak?) peh… layan perasaan lak.. hehehehe.. tempat tu sesuai untuk semua peringkat.. pemandangan pun cantik.. coz dekat ngn Singapore..







Hah gambar tu aku ngn my mum.. hehehehehe… cantik kn pemandangan kat belakang aku tu… time ni kitorng duk bersantai sambil amik angin and tgk gelagat pengunjung di sana.. Mcam2 ragam ader.. untuk pengetahuan korng Danga Bay ni kirenye jd tempat pelancongn jugak la.... selain orng Johor orng asing pun ader gak.. Orng S’pore pun turut meramaikan dan memeriahkan Susana..




Em.. kat berlakang aku tu merupakan restoran antarabngsa.. So sesuai la bg pelancong asing.. selera diorng semuanya ader kat sana.. hehehehe.. time ni hujan tau.. nasib baik aku tak basah kuyup.. ape2 pun peluang tuk berposing tidak akan aku sia- siakn hahahahaha..




Ni pulak aku ngn my lovely sister.. hehehehe.. kitorng ni serupe jer.. pantang ader peluang mesti nk berposing hehehehehe.. jgn jeles k.. em.. aku ni antara yg terkurus and tertinggi
dlm famly hehehehe.. alamak dgr kakcik
mampus aku .. ala dia bukn tau pun kn..
hehehehehe…


Ok la.. yg ni kitorng naik train.. em.. nak naik train ni kene bayar RM 5 seorng.. kire murah la jugak hehehe.. murah ker? Tu terpulang pada individu la.. tp yg pasti time naik train tu akak aku yg bayar.. aku tukang naik and duduk jer…ni time lepas magrib.. makin malm makin ramai yg datng ke sana.. makin malam tempat tu mkin cantik.. tak percaya try ar pegi… maknan kat sana pun ok jugak tau.. bukan setakat ader permainan jer.. tp ader mini zoo, shopping complex and mcm2 lagi.. :-)

1 comment:

  1. ala i ajak u pg sini xnk yer... rupe2nye suke pg ngn famly hehehehehe

    ReplyDelete