CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 29, 2009

Bosannya..

Askum.. salam aku hulurkan kepada semua.. hehehehehe.. Dah lama dah aku tak merajinkn diri dan membuat senaman jari jemari aku ni kat sini. Yela bz giler... cewah mengalahkn menteri lak.. Mana taknye ingatkn duk umah boleh la relax2 membesokan badan ker.. tapi hampeh jer.. huhuhuhuhu..

Em.. xder ape pun yg nak dikongsikan besama.. tp memandangkan bulan may dh nak berakhir jadi aku try la merajin kn diri and melembutkan tgn ni.. Actualy aku sebenarnya baru je menyiapkan laporan akak aku tu.. dia punye keje aku yang kene buat lak huhuhu.. tp xper la aku pun bukan tolong free tp tolong berbayar. Satu hari suntuk lak tu aku ni mengadap laptop. Dah nk naik juling dah mata aku nasib baik aku xjuling hehehehe...

Bulan depan aku nk pg holiday.. hehehehe pg umah akak aku kat s'pore. Tgk la mcm ne aku nk duk sebulan ke tak ke.. tgk mood aku la hehehehe.. bukan ape kesian ngn abah duk umah sorng2.. mak aku sah2 dah pg s'pore jage anak sedara aku tu.. AL- maklumlah akak aku ngan abng ipar aku nak pg umrah. Nak ikutkan aku leh jage budak2 tu tp memandangkan aku pun ade program so xjd la.. em ok la aku pun dh mengantok ni.. bantal aku pun dah duk melambai2.. moga2 aku mimpi yang indah2 hahahahaha.. wasalam.

No comments:

Post a Comment