CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 26, 2009

I'm Back



Yahoo.... terlepas la sudah dri duduk ala2 dalam gua.. em.. bukn aper duduk umah akak aku kat s'pore tu makin gemuk... mana taknyer.. umah dekat ngn dapur.. perut ni asyik lapar jer.. nk kuar mls la pulak..padahal aku ni xkuat mkn pun.. xtau nk pg ke mana.. keje aku kat kat umah tu asyik mkn, tido, pastu on cmpter.. tu jerla.. mood nk jln2 tibe.. hujan lak.. huhuhuhu.. payah2..


Baru jer sampai umah tgh hari tu.. xsempat nk tido ader pulak orng dtg umah.. sape lagi member aku ler dtg bg kad tuk reunion ari ahad ni.. Peh yang tak tahannyer.. dtg kene pakai pakaian tema.. nasib baik tema tradisional.. kalau tema ala2 cinderella tak ke haru.. dh la tu dtg kene bwk partner.. baik2 aku nk pg jd xnk pg.. tiap2 tahun bwt.. naik jemu aku.. yg dtg pun muke yg sama jugak huhuhuhuhu... tp sepanjang diorng bwt reunion ni seingt aku la sekali je aku dtg.. pastu terus tak datang.. Bukan sombong.. tah la.. nk explain pun xreti hehehehe..
Ingtkan bile balik ni boleh la relax2 ker.. goyang2 kaki ker.. hehehehe.. tp budak dua ekor tu ( norin and napi ) ikut pulak.. aduh.. jwpnyer xleh nk relax ar aku.. mana taknye nk mskkn diorng lagi.. kalau aku ngn abh jer yg ader senang sikit.. lauk beli jer.. Tp bagus jugak budak2 tu ikut.. hehehehehe.. boleh la aku buli diorng kn..



ok la cukup setakat ni je la.. nk bebel2 panjang2 xder idea la pulak.. hehehehe..

No comments:

Post a Comment