CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 17, 2009

Tabahlah Wahai Hati

Entah aku sendiri keliru dengan rase hati ini.. Happy tp sedih.. pelik kn.. kalau betul aku happy kenape nk sedih? tu la persoalan yg aku tak boleh nak jwp.. Ya Allah teruknye rase ni.. sedih yang amat sagt.. Kenape rase mcm teruk sagt? sampai aku sendiri tak boleh nk kawal perasaan ni.. bukan sengaja aku nk nagis or sedih2 tp tu semuanya datang secara spontan. tanpa aku sedari.. seolah- olah hati ni memberi ingtan pada aku tentang sesuatu.. Sesungguhnya beberapa hari ni aku menahan rase dari terus menangis dan terus menangis.. Adakah aku terlalu sayangkan dia sampai aku jdi mcm ni.. Tuhan berikan aku jalan agar aku dapat membuang rase ini jauh dari hati.. Aku terlalu terluka dengan semua ini.. Berikan lah aku jln keluar. Kenangan bersamamu kenangan terindah dalam hidupku yang tak mampu untuk aku lupakan.. Doaku sentiasa mengiringi langkahmu..

No comments:

Post a Comment