CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 29, 2009

Demam...

Aper la nasib aku.. ingtkn dh baik demam.. tp rupenyer tak baik lagi... mana taknyer.. asyik mkn durian jer.. dh la tu.. mkn manggis lagi.. tak cukup dengan tu mkn rambutan lak.. huhuhuhu... aku pun xtau kenaper kali ni musim durian aku mkn byk sgt.. Bile mlm jer badan aku dh start panas.. mula la dengan batuknyer.. aku ni lain sikit.. bile dh batuk sush nk baik.. makan ubat batuk ape2 pun xok jugak.. kecuali.. minum air asam jawa jer la yg nampaknye setakat ini berkesan..

Petang tadi lak.. aku pg umah auntie aku.. sampai2 jer terus disuakn nyer aku ngn manggis and rambutan.. peh.. aku pun dengan tak toleh kiri kanan terus syok jr mkn.. Kali ni terasa musim buah-buahan.. klau tahun2 lepas xder nyer aku nk mkn semua tu.. bukan aper memandangkan keadaan aku yang tidak mengizinkan time tu...
Alamak tak boleh tahan la.. badan aku ni sakit2 jer.. mcm berbisa.. tu la degil.. abh suruh pg klinik tak nak.. bukan tak nak.. tp doc handsme xder ar klinik yg aku nk pg tu.. hehehehe.. ala bukan aper sajer jer.. mana tau demam aku terus baik ker... hehehehe.. Em.. orng handsme kalau setakat nk cuci2 mata ok la.. kalau nk lebih2 bahya..
Dah2 ape lak aku merepek ni.. hehehehe... em.. kalau demam aku ni tak baik jugak.. mybe sok aku pg klinik ler nampaknyer... abh lak bg pilihan sama ader aku pg klinik sendiri or dia yg paksa.. em.. kalau abh yg paksa dan2 la aku kene pegi klinik kesihatan.. dah la aku penah ader kes.. takut lak ti dia terlebih check jd lain lak.. baik aku pg sendiri.. pg klinik doc hadsme.. harap2 demam aku ni baik la.. hehehehehe...

No comments:

Post a Comment