CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 9, 2009

Baby Cute...

Actually dah lama x menaip kat blog ni... walaupun tiap2 hari surf it hehehe.. em.. tgh duk sibuk cari wallpaper tetibe mata ni tertancap kat gambar2 baby yang chomel2 belaka.. peh boleh dikatakan dekat sejam jugak la duk melayan mata ni tgk baby2 yng chomel tu.. Bukan ape tetibe terasa hilang lak tension ni bile tgk gmbar2 cute tu.. Okla ni ade beberapa gambar yg menarik perhatian aku.. jom saksikan kechomelan baby2 tu...



hah yg ni chomel kn? yg best tu mata dia.. ya Allah rase mcam nak korek2 jer mata baby tu..zalimtul kan.. hehehehe..





alahai.. chomelnyer.. geram betul la tgk baby ni.. eeee... rase mcm nak picit jer pipi dia tu... anak sape la ni kn.. chomel tul..





hah tgk baby ni happy.. siap senyum lgi tu.. pandai tul baby ni possing.. kalah aku.. hehehehe.. tp tgk baby ni mcm ader rupe cina la.. anak cina kot.. hehehhe.. cute la.. suke tgk.. tembam lak tu..

hah banyak2 gambar.. gambar baby ni la yg paling aku suke.. nak tau kenaper? em.. aku pun tak tau kenaper..hehehehe.. tp bile tgk muke baby ni kn.. rase happy jer.. mybe muke dia yg duk ketawa tu kot.. tp gmbar baby yang lain pun ader jugak yg ketawa.. Tpkn gambar baby ni mcm rupe someone yang aku kenal.. tp sape ek? ala xpayah pikir la.. tgk muke baby ni lagi bagus..

2 comments:

  1. Al' Nurul Amin Bin MustaphaJune 28, 2009 at 12:05 AM

    teringin nk ank ke? =))

    ReplyDelete
  2. teringin tu teringin... tp ku kn masih muder.. stdy pun xabis.. ala aku sajer jer.. suke tgk muke baby2 tu.. bukn ader ape2 pun.. huhuhuhu

    ReplyDelete