CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 6, 2011

Misi mencari Bahan Kertas Projek...

Askum...

em... minggu- minggu yang lepas aku sibuk

dengan pencarian bahan untuk menyiapkan

kertas projek aku..

Ye la bulan 6 ni dh nak kene hantar...

aku baru je menyiapkan bab 1 hehehe....

Ok la kn.. dari tak buat langsung...

hah yang tu aku tak tau nak kate ape la...

Em.. 26.05.11 hingga 28.05.11 aku bertapa di UKM..

peh macam nak pecah kepala...

duk kat situ tak berganjak...

tak berborak...

cume sibuk nak mencari bahan tuk kertas projek...

Alhamdullillah setelah berhempas pulas

berada di Perpustakaan Tun Sri Lanang UKM dan

Pusat Sumber Pengajian Bahasa

tibalah masa aku bersama rakan - rakan bergumbira...

hehehe...

Yela alang - alang dah sampai sana kn..
xkan la nak terus balik... hehehe...
Em.. xbanyak la tempat aku pi...

just tempat tuk lepak2 ngn shoppong2 jer...
ingt nak ke tempat lain...

habis kalau dh 1 ari bershopping kat jlan TAR..

mcm nenak ke tempat lain.. huhuhu...

Okl a aku biarkan gambr yg berbicara k..

hehehe...







No comments:

Post a Comment