CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 6, 2011

Majlis Jasamu Dikenang UKM...


Semalam... 05.06.2011

berakhirla jamuan dan kelas aku sepanjang bergelar student UKM...

huhuhu... lepas ni sibuk ngn kertas projek pulak..

peh semalam memang best...

mkananye...

pensyarahnye sporting giler...

yang penting pensyarah kesayanganku...

DR. Karim.. Hehehe....

Kalau tgk betul2 xde la handsme pun...

tp aku suke penampilan dia.. kemas...

n.. tgk manis je... hehehe..

tp suke je k... xlebih2 hehehe...

Majlis ni berlangsung kat Pulai Spring Resort kat Johor Bahru...

peh exskulsif betul....

em... banyak jugak kenangan2 yang bermain di ingatan sepanjang aku bergelar pelajar...

seronok sangat- sangat...

diam xdiam...

akhirnya aku hampir menamatkan penat lelah aku selama ni hehehe...

Ok la ni aku tunjukkn sikit beberapa gambar sepanjang majlis tu berlangsung...

Kawan2 ku jumpe di Konvokesyen bulan 9 ni k...



pentas yang disediakan oleh pihak penganjur...

ni la dia Dr Karim Harun... cute kan??? hehehe..


ni pulak DR Maslida Yusoff... paling sporting...

DR. Ajit Che Kob... paling banyak ilmu tu.. vetren la katakan.. hehe..

En. Narun... pensyarah yang xbanyak cakap... hehe..

yeah ni la dia geng- geng yang selalu buat gempak time class.. hehe.. glamor gitu...

em... makanan yang menyelerakan...

ni pulak group kertas projek aku ngn penyelia DR Maslida...

yang ni geng suke berpossing2... hehehe..

Semeja dengn En Nasrun...

Yeah..... semoga kenangan ini tidak luput di ingatan............

No comments:

Post a Comment