CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 22, 2011

salah anta message??????

Ya ALLAH..

punye kalut..

aku sampai salah hantar message...
adoi...

begang giler...

kalau tadi aku tak tergerak tgk sent message kat hp..
sampai bile2 la aku xtau..

huhuhuhu...

tu la nak anta kat orng lain tersent lak kat num boss...

hahahaha...

hampeh tul...

gara- gara cuak punye pasal nak cuti...

sebenarnye aku nak send message kat kwan sekerja aku...

yela.. happy sgt2 coz dpt kebenaran cuti...

nak ikutkan aku kene isi borang dulu..

tp memandangkan ade hal -hal yg tak dapat dielakkan ..

aku terpaksa la memberanikan dri dalam ketakutan tuk direct call ngn bos..

bile dh dpt kebenaran aku pun terus taip message nk sent kat member aku tu..

alih2 tersend lak num bos... adoi... nasib - nasib huhuhu...

nasib baikla aku tak de kutuk2 dia...

kalau tak habis aku..huuhu

lain kali kene berhati2 la.. huhuhu...

No comments:

Post a Comment