CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 17, 2011

Pening - pening!!!!

Adohai...

pening betul...

mana taknya pening dengan tesis lagi...

dengan keranah classmate yang tak sudah - sudah nak

memeningkan dan menyerabutkan kepala ni lagi...

tak paham betul..

nak binding tesis pun jadi isu...

benda yang simple pun nak di perbesar- besarkan...

nasib baik la penyelia aku memahami...

dia tak kisah anta lambat tesis tu pun tak pe..

janji hatar...

group- group yang lain dah berlumba - lumba nak hantar tesis... group aku relax jer...

mana taknye.,..

group aku kene tunggu arahan dari penyelia..

kalau dia kate binding...

binding la...

penyelia aku pun tak kisah nak binding kat mana...

janji menepati yg dh ditetapkan UKM..

kalau nak pi UKM pun ok jer...

tp masalahnye 2 bulan ni...

aku dah banyak kali pi sana...

adoi...

kalau dekat tu xpela jugak..

penat beb...

dengan keje nye lagi...

Ya ALLAH kenape la dah nak habis stdy mcm2 berlaku...

Xpela pikir positif k..

semua yg berlaku pasti ade hiknah...

sabarla...

No comments:

Post a Comment