CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 7, 2009

1st tag


Ni 1st tag aku dapat dari aeddy.. nak xnak kene jawab jugak ler.. hehehehe..




1. Bekas kekasih saya adalah :
tak tahu

2. Saya sedang mendengar:
Lagu st 12 jangn pernah kau berubah

3. Mungkin saya patut :
senyap dan menyorok :-)

4. Saya suke :
melancong, mencuba resipi baru and kebebasan yang ader batasan..

5. sahabat- sahabat baik saya :
Adalah orng yg jujur dan ikhlas dalam persahabatan..

6. saya tak faham :
Kenape ader orng yng terlalu inginkn kesempurnaan pada seseorang? Walhal hanya Yang Maha Esa sahaja yg sempurna.

7.saya kehilangan :
jam tangan yang paling saya sayng..

8.ramai yang berkata :
Boleh ker?

9.makna nama saya:
I don’t know la.. huhuhuhu

10.cinta itu adalah :
Sesuatu yang sukar di tafsirkan.. dan terlalu sukar untuk dijelaskan.

11.di satu tempat seseorang sedang:
Duduk

12. Saya akan cuba :
Buat sesuatu dengan baik dan mencapai impian yang diimpikan.


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Abadi

14. Telefon bimbit saya :
Sony Ericsson

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Tgk jam pukul berapa .. pastu susah nak tidor balik.. ;-(

16. Saya paling meluat apabila :
Orng yg tak boleh menerima pendapat atau nasihat orng lain

17.Pesta/Parti adalah :
Bergantung pada keadaan parti/pesta tersebut


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Ikan nemo ( clownfish) hehehehe


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
2o


20.Hari ini:
Tolong Siapkan laporan dan minit mesyuarat akak kesayanganku.. huhuhuhu


21.Malam ini saya akan :
baca buku kesukaan saya..


22.Esok pula saya akan :
Pergi ke hospital amik laporan kesihatan


23.Saya betul-betul inginkan :
kebahagiaan dan kesenangan

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Nampak pucat mcm mayat huhuhuhu.. ( kenape yer?)

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping mall....


26.Makanan Barat atau Jepun :
barat


27.Bilik yang terang atau gelap :
Kadang2 terang . kadang2 malap.. bergantung pada kehendak time tu ler.. hehehe


28.Makanan segera adalah :
Makanan yg tidak boleh selalu diamalkn coz boleh sebabkan canser..


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
gudnite


30.Siapa yang anda nak Tag?
Sheera
Faiz
khairi


p/s: to those yg kene tag, copy da picture and answer all the Q as above...

No comments:

Post a Comment