CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 28, 2009

Di mana?

Kenape semua ni terjadi pada aku? kenape antara ramai2 yang ada aku yg dipilih? pada siapa lagi aku nk luahkn? sekarang ni aku betul2 perlukn sesorang yng boleh berkongsi nasihat or pendapat dengan aku.. tp siapa? nk luahkan pada famly aku takut... takut diorang susah hati.. tp sampai bila aku boleh bertahan dengan semua ni... aku betul2 buntu.. xtau nk buat ape... menanggis? dh kering airmata aku menangisi semua ni... nk berpura-pura aku takut aku xbertahan..
Di mana mereka? di mana orng yang sering bersama dengan ku? di mana? di mana? ku toleh ke kanan. ku toleh ke kiri.. tiada siapa pun.. boleh kah aku menghadapinya seorang diri tanpa sokongan yang aku perlukan? Hancur luluh berkecai hatiku... biarlah.. biarlah... akan ku hadipinya seorng diri..

No comments:

Post a Comment