CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 12, 2009

Maaf..

Siapa sangka disebalik cerita aku and luahan hati aku kat sini dh menyebabkan ade yg terasa hati.. Maaf banyak2.. bukan niat tuk mengaibkan sape2 or nk menimbulkan masalh pada sape2.. tu hanya luahan ape yg aku rase dikala itu.. Nak berterus terang takut makin jdi teruk.. tu la masalh aku.. bukan ape.. kdg2 bende yg kecik pun boleh jd besar kn..
Aku akui yg aku ni kadang2 teremosi sgt.. nak2 minggu ni.. tak tau kenaper.. nk ikutkan bende2 yg belaku kat aku pun bukannya bende yg boleh nk buat aku rase geram.. tp xtau la rase lain lak.. Ape lagi nk buat yer? dh minta maaf tp still xder respon pun.. wlaupun dia xmengharap aku minta maaf.. aku minta maaf jugak.. tetibe je rase bersalah.. Agaknye dh banyak kali aku sakitkan ati orng kn? aduhai mcm ne ni? em.. agak2 kalau senyap ok x? tgk la mcm ne.... harap2 lepas ni semuanya kembali seperti biasa..

No comments:

Post a Comment