CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 20, 2009

Persidangan Puteri..


Em.. nak di jadikan cerite pada 19 Julai 2009 aku terpakse la jadi bidan terjun tuk gantikan naib ketua Puteri UMNO pegi perwakilan Puteri Bahagian.. Nak tak nak kene la pegi kn.. nasib baik la baju n kain kakak aku ader.. cume baju jer beso sikit.. yela akak aku tu berisi sikit aku ni xsama saiz ngn dia hehehehehe.. Mula2 tu aku tak nak pegi tapi atas dasar kasihan ngn akak aku yg xtau nak cari sape tuk pengganti.. maka aku pun setuju..

Sampai jer kat sana aku terus di bagi tugas tuk pendaftaran.. tak penat sgt la coz yg buat semua tu akak aku.. aku just tolong tengok jer.. hehehehehe... Ade jugak la member2 lama yg aku jumpe.. tu pun seingat aku last aku jumpe diorng semua ni 2 tahun yang lepas.. time tu aku ikut Puteri pg buat amal.. em.. pg ke rumah2 yang kurang mampu untuk menghantar sedikit sumbangan.. Sampai la ni baru jumpe diorng semua.. yela lepas aktiviti amal tu aku terus xgiat aktif.. coz masalah kesihatan..


Semalam persidangan Puteri di rasmikan oleh Dato' Kamalia Binti Dato' Ibrahim iaitu naib ketua pergerakan wanita UMNO Malaysia.. Sepanjang persidangan tu aku rase boring sgt2.. ye la dgr banyak sangat ucapan.. lama lak tu.. rase mcm nak kematu dh aku duk kat kerusi tu.. Lebih kurang kul 1.30 petang baru persidangan tu tamat.. Wahhh.. lega rasenya.. ingatkn boleh balik.. tp kene kemaskn dewan lak.. huhuhuhuhu.. Xpela buat amal sikit hehehehe...

Actually aku ni bukan la orng yg suke sgt ngn berpolitik ni.. setakat nak pg suke2 tu ok la.. tp kalau nak serius rasenye x kot.. huhuhuhu... lagipun xsesuai la aku yg masih lagi bergelar student ni aktif dalam politik kn? tapi keje2 akak aku sebagai setiusaha puteri bahagian ade jugak aku yg tolong buatkan.. mcm minit mesyuarat ker, laporan, and sewaktu dengannya.. aku buat keje tu bukn free.. hehehehe.. berbayar.. xkisah la dapt jugak duit kocek kn..


Em.. cerite pasal politik lak kali ni.. huhuhuhu.. ok la setakat ni sahaja cerita aku.. nak cerite lebih2 ti susah.. hehehehehehe.. janji happy.. HAPPY KER? hahahahaha..

No comments:

Post a Comment