CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 10, 2009

kenape rase mcm tu?

Sedih? tak.. menagis? pun tak.. tp asal rase lain benor jer.. terasa mcm sayu hati.. takpela mybe jiwa tgh kacau kot huhuhuhu.. Eleh nk kacau apenye.. jiwa aku ni xde sape pun yg nk kacau.. lg bagus..hehehe... Em.. minggu ni minggu yg bwt aku rase 1001 mcm rase.. mcm biasa la rase2 tu semua duk diam je.. xterluah pun.. agaknye tunggu dh parah kot..
Teringt pulak kate2 mak semalam.. masih tergiang2 lagi.. kata mak kalau ade problem jgn simpan sorang2.. nanti mkin teruk.. sekaligus kata2 mak tu ditujukn khas tuk aku huhuhuhu.. siap perli lagi tu.. ala aku bukan nak simpan cume xnk menyusahkan sape2 jer.. Aku akan kongsi or minta nasihat ke or pendapat ke bile rase dh xtau nak buat ape jer.. tp jarang la aku bwt mcm tu.. biasanye aku diamkn jer.. huhuhuhu.. orng kata kalau diam je tu xelok.. bukan ape boleh timbulkn lagi masalah.. tp bagi aku lakn.. baik diam.. dari duk bising2 ade yg mkn ati ke ape ke kn susah... sebab tu la kalau sape2 yg tgh hot temper aku duk diam jer.. bukan ape nanti mkin nak tau alih2 jd lain lak.. betul x? hehehehe.. em.. xkisah la.. kite kn manusia ade mase2 yg buat kite jd mcm tu..
Mlm td aku tido dekat kul 3 pagi.. tp dalam kul 4.30 pagi mcm tu la aku terjaga.. tersentak aku.. aku mimpi.. tp xingt mimpi ape.. Nk tido balik memng dh xboleh dh.. kepala pulak pening sebelah.. sakit pulak.. sakit yg amat sangat... sampai guling2 aku.. punyela menahan sakit.. rase nak pecah kepala ni.. huhuhuhuhu... alhamdulillah pg ni dh ok sikit.. walaupun still sakit lagi.. :-).


No comments:

Post a Comment