CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 7, 2010

Afgan- Padamu Ku Bersujud

em... skrng ni aku tgh duk layan lagu afgan- padamu ku bersujud.. 1st time dgr lagu ni aku selamber je.. huhuhu... xde feeling pun .. tp bila lagu ni aku duk dgr berulang2... lama2 terasa sedih pulak.. huhuhuhu... semalam betul2 aku menghayati setiap bait lirik lagu tu... betul la apa yang dikata tu... sungguh meruntun jiwa aku yg tgh kacau ni.... ok la jom sama2 menghayati lirik dia ok..

Ku menatap dalam

gelap, tiada yang bisa kulihat

selain hanya nama-Mu,

ya Allah

Esok ataukah nanti,

ampuni semua salahku

lindungi aku dari

segala fitnah

Reff:

Kau tempatku meminta,

kau beriku bahagia

jadikan aku selamanya

hambamu yang selalu bertaubat

Ampuniku ya Allah,

yang sering melupakanmu

saat kau limpahkan

karuniamu dalam sunyinya aku bersujud

No comments:

Post a Comment