CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 8, 2010

Wahai moody pergilah jangan janggu aku!!!!!

Sepanjang pagi ni sampai la ke la ni... aku moody... tah la.. xtau kenape tibe2 je rase mcm tu... kat tempt keje pun aku 1 hari duk diam2... xbergerak ke mana pun... sampai je aku terus on cmpter.. tgk2 ape2 yg patut. Keje lak xbanyak ari ni.. dapat la aku mgulor hahaha... dalam kul 9 pagi aku dh memulakan aktiviti xrasmi aku duk termenung... konon2 cari ilham la... em... ilham la sgt... mcm2 aku pikir.. dari baik jd xbaik.. penat dok pikir aku layan dvd korea hahahaha... hilang la bende2 yg xbest kat kepala aku tu... sedar xsedar dh kul 115 em.. time aku balik ni... terus aku kemas then balik.. sampai je kat umah aku terus melabuhkn diri di katil .. set jam 145 bgun.. hehehe... tido sekejp pun jdla... at least ilang gak moody aku tu sekejap..

Dan malm pulak still moody lagi.. asal la... semua bende serba xkene... aku sendiri pun takut nk luahkan kat sape2.. ye la takut diorng kene sembur ngn aku.. hehehe... aku kalau dh marah bukn kire... laser gak... so untuk mgelakkn bende2 yg x di ingini terjadi aku amik langkah untuk myembunyikn diri di bilik.. n phone aku pun jd mngsa.. aku off kn... konon2 xnak diganggu la.. ape lagi layan la lepas tu... on9 dgr2 lagu2 yg best...

Dalam dok melayan lagu tetibe aku teringtkn sesuatu... adohai... time2 dok melyan ni la dok teringt benci2... em... aku pun cari la novel2 yg baru aku beli minggu lepas... hehehe... tiga sekali aku beli... bukn pe lepas gian... yela dh duk puasa bace novel pasal mgadap buku ilmiah jer... aura exam punye pasal la tu... jd skema sekejap... so time ni la aku balun habis2san hehehe... bile dh syok melayan novel sambil dgr lagu.. lama2 bende yag aku teringt tu pun terus berlalu... yg xberlalunye mood aku je ni...em.. ape pun aku harap besok adalah hari2 yg indah tuk aku lalui...

2 comments:

  1. ko knp ni intan???
    sedih je aku tgk...
    =(

    ReplyDelete
  2. hehe.. mimie... ala skrng dh ok dh.. dh leh senyum2.. ketawe2... tp xgile tau hahaha..

    ReplyDelete