CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, July 14, 2010

Novel and dvd korean...


Alhamdulillah... dalam mood yg kadang2 ok kadang2 tak.. akhirnya aku berjaya menghabiskan 2 buah novel yang baru je aku beli dan dvd korean dalam masa kurang sebulan? hahaha... dasyat2... ye la.. tgh duk cuti kn so balum je la.. selalunye aku sebuah novel nk abiskn pun berbulan2.. ni sampai 2 novel tu leh habiskn dalam masa kurang sebulan huhuhu.. tahniah tuk aku..

Em... aku ade lagi 2 novel yang belum di baca lagi... yeah bersiap sediala untuk novel seterusnyer... eh lupe lak dvd korean pun ade lagi kn...??? em... semua tu aku import dri s'pore... hehehe.. sape lagi kalau tak kakak kesayangan aku kakngah... mekasih... dalam fmly aku yg duk suke bace novel aku sorng
je la... yg lain hangat taik ayam jer huhuhu.. aku leh kongsi cerite2 kat novel ni ngn member2 jela.. tp kalau dvd korean peh.. aku leh kongsi ngn along n angah... diorng ni memang hantu korean betul.. rase mcm meyesal lak promote kat diorng... yela dulu2 diorng mana layan korean2 ni... sekali aku bg tgk winter sonata peh terus tangkap leleh.. nk tgk cerite2 korean yg lain lak.. skrng ni diorng lagi maju dri aku.. hehee... ape pun itu adelah sebahagian minat aku... bak kate orang mgisi masa lapang hehe..

No comments:

Post a Comment