CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 16, 2010

Yang mana??

Hati ingin berbicara…

hati pun sering bertanya..

di mana hujung jalan cerita..

bukannya dibibir tanpa sebarang noktah…

em… tu la antara bait- bait lagu yang menyentap jantung hatiku. Haruskah aku berdiam membisu membiarkan semua itu…? ape yang aku dok merepek ni… Sebenarnyekan… aku sendiri tak tau ape kemahuan aku.... jauh di sudut hati aku meyayanginya.. di sudut hati yang lain pula hati aku berkata cukup setakat itu… ape aku nak buat ni?? Ikut kata hati atau ikut fikiran yang rasional.. Haruskah aku sekali lagi korbankan perasaan kerana orang lain? Terasa macam diri ni di perkotak – katikkan.. ke aku yang sebenarnya xmahu menerima kenyataan.. Bencinyer………

No comments:

Post a Comment